Pomoc
1. Kontakt z biurem obsługi klienta
W przypadku jakichkolwiek
wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny: +48 579 290 956
lub mailowy: -[email protected]
2. Jak złożyć
zamówienie?
Przypominamy, że nasz
sklep obsługuje wyłącznie zakupy hurtowe, czyli najmniejszy zakup
to 1 opakowanie zbiorcze danego asortymentu- np. 1 paczka bluzek,
czyli 10 lub 12 sztuk.
Aby złożyć zamówienie
najpierw należy zalogować się ( lub zarejestrować, jeżeli jest
to pierwsza wizyta), a następnie wyszukać i dodać do koszyka
wybrany produkt. Za rejestrację i składanie zamówień nie
pobieramy żadnych opłat.
Wyszukiwanie
produktu.
1. Wyszukiwarka. Skutecznym
i szybkim sposobem odnalezienia poszukiwanego produktu jest wpisanie
jego nazwy w naszą wyszukiwarkę w Menu głównym.
2. Kategorie produktów.
Drugim sposobem odnalezienia produktu jest przeglądanie Katalogu
produktów w lewym pasku Menu.
Wybrany produkt dodajemy do koszyka
klikając w przycisk "Dodaj do koszyka", znajdujący się
pod opisem produktu. W każdej chwili można sprawdzić zawartość
swojego koszyka klikając w link „Twój koszyk" na prawym
pasku Menu.
Aby złożyć zamówienie na towary znajdujące się w
koszyku, należy kliknąć w przycisk "Wyślij zamówienie",
umieszczony w dolnej części formularza.
Po złożeniu
zamówienia klient otrzymuje automatyczny e-mail z potwierdzeniem
jego przyjęcia.
3. Tryb realizacji
zamówienia
Jeśli cały zamówiony towar
znajduje się w naszym magazynie, często jeszcze tego samego dnia, a
najpóźniej w ciągu dwóch dni roboczych zostanie on do Państwa
wysłany. Jeśli w opcjach odbioru została wybrana wysyłka z
przedpłatą na konto, po złożeniu zamówienia powinni Państwo
dokonać przelewu. Towar wysyłamy, gdy należność znajdzie się na
naszym koncie.
Zawsze może zdarzyć się sytuacja, że nie
wszystko z zamówienia jest dostępne. W miarę możliwości
kontaktujemy się wówczas z klientem i proponujemy towar podobny lub
prosimy o podanie ew. zamiennika. Bardzo przydatne jest wcześniejsze
przygotowanie sobie listy zamienników na taką ewentualność, a
nawet podanie jej w „ dodatkowych informacjach” podczas składania
zamówienia.
W momencie, gdy zamówiony towar został
skompletowany i wysłany, informujemy Państwa o wysyłce, podając
numer listu przewozowego i kwotę pobrania.
4. Sposoby i czas
dostawy
Za adres dostawy uważamy ten, który
został podany podczas rejestracji. Jeżeli mamy wysłać towar na
inny adres, prosimy nas o tym koniecznie dodatkowo poinformować, aby
uniknąć nieporozumień.
Wszystkie
przesyłki nadajemy firmą kurierską DPD. Są one dostarczane do
klienta w ciągu 24 godzin od wysyłki.
5. Koszty dostawy
Koszt dostawy wynosi:
-20,40 zł netto + VAT dla każdej paczki do 30 kg w zamówieniach opłacanych przelewem
- 24,41 zł netto + VAT dla każdej paczki do 30 kg w zamówieniach opłacanych za pobraniem
6. Płatności
Klient może wybrać
następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na
terytorium Polski:
-
płatność gotówką kurierowi - opcja „za pobraniem”.
-
przedpłata przelewem bankowym na konto sklepu. Niezbędne dane do
przelewu otrzymujecie Państwo po wyborze tej formy płatności w
e-mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia lub można je
skopiować ze strony głównej.
7. Reklamacje
Klientowi
przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w ciągu 7 dni
od otrzymania przesyłki w przypadku stwierdzenia w dostarczonym
towarze:
-
wad fabrycznych,
-
niezgodności towaru z zamówieniem.
W
takim przypadku Klient proszony jest o skontaktowanie się z biurem
obsługi klienta przez e-mail: w[email protected]
lub telefonicznie +48 579 290 956. Nie przyjmujemy zwrotów towaru bez
wcześniejszego uzgodnienia.
Odsyłając
reklamowany towar należy dołączyć fakturę zakupu.
Sklep nie
przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej
w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki z
reklamowanym towarem.
W przypadku uznania reklamacji, towar
uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli
będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania
zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru
lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.
Koszty
związane z odesłaniem towaru reklamowanego Sklep zwraca po
pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
Gwarancja
nie obowiązuje, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami
mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed
odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie
nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy
zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę.
W przypadku, gdy opakowanie przesyłki jest uszkodzone, lub gdy
plomby (taśmy) są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki i w
obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować
się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.
Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem
uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia
czy okradzenia przesyłki w transporcie.
Reklamacji nie podlega naturalne zużycie się produktu w trakcie
użytkowania.
Nie
stanowią podstawy do reklamacji różnice w wyglądzie towarów
dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie www Sklepu,
które mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora
Klienta.