Polski English Việt Nam
Katalog produktów
Informacje
 
Newsletter
Jeśli chcesz otrzymywać informację o nowościach i promocjach, podaj nam swój e-mail

























































Pomoc
 

 

1. Kontakt z biurem obsługi klienta

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny: +48 579 290 956 

lub mailowy: -[email protected]


2. Jak  złożyć zamówienie?

Przypominamy, że nasz sklep obsługuje wyłącznie zakupy hurtowe, czyli najmniejszy zakup to 1 opakowanie zbiorcze danego asortymentu- np. 1 paczka bluzek, czyli 10 lub 12 sztuk.

Aby złożyć zamówienie najpierw należy zalogować się ( lub zarejestrować, jeżeli jest to pierwsza wizyta), a następnie wyszukać i dodać do koszyka wybrany produkt. Za rejestrację i składanie zamówień nie pobieramy żadnych opłat.

Wyszukiwanie produktu.

1.    Wyszukiwarka. Skutecznym i szybkim sposobem odnalezienia poszukiwanego produktu jest wpisanie jego nazwy w naszą wyszukiwarkę w Menu głównym.

2.    Kategorie produktów. Drugim sposobem odnalezienia produktu jest przeglądanie Katalogu produktów w lewym pasku Menu.

Wybrany produkt dodajemy do koszyka klikając w przycisk "Dodaj do koszyka", znajdujący się pod opisem produktu. W każdej chwili można sprawdzić zawartość swojego koszyka klikając w link „Twój koszyk" na prawym pasku Menu.
Aby złożyć zamówienie na towary znajdujące się w koszyku, należy kliknąć w przycisk "Wyślij zamówienie", umieszczony w dolnej części formularza.

Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje automatyczny e-mail z potwierdzeniem jego przyjęcia.

3. Tryb realizacji zamówienia 


Jeśli cały zamówiony towar znajduje się w naszym magazynie, często jeszcze tego samego dnia, a najpóźniej w ciągu dwóch dni roboczych zostanie on do Państwa wysłany. Jeśli  w opcjach odbioru została wybrana wysyłka z przedpłatą na konto, po złożeniu zamówienia powinni Państwo dokonać przelewu. Towar wysyłamy, gdy należność znajdzie się na naszym koncie.
Zawsze może zdarzyć się sytuacja, że nie wszystko z zamówienia jest dostępne. W miarę możliwości kontaktujemy się wówczas z klientem i proponujemy towar podobny lub prosimy o podanie ew. zamiennika. Bardzo przydatne jest wcześniejsze przygotowanie sobie listy zamienników na taką ewentualność, a nawet podanie jej w „ dodatkowych informacjach” podczas składania zamówienia.
W momencie, gdy zamówiony towar został skompletowany i wysłany, informujemy Państwa o wysyłce, podając numer listu przewozowego i kwotę pobrania.

4. Sposoby i czas dostawy

Za adres dostawy uważamy ten, który został podany podczas rejestracji. Jeżeli mamy wysłać towar na inny adres, prosimy nas o tym koniecznie dodatkowo poinformować, aby uniknąć nieporozumień.

Wszystkie przesyłki nadajemy firmą kurierską DPD. Są one dostarczane do klienta w ciągu 24 godzin od wysyłki. 

5. Koszty dostawy

Koszt dostawy wynosi:

- 20,40 zł netto + VAT dla każdej paczki do 30 kg w zamówieniach opłacanych przelewem

- 24,41 zł netto + VAT dla każdej paczki do 30 kg w zamówieniach opłacanych za pobraniem 

6. Płatności

Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski:

-                    płatność gotówką kurierowi - opcja „za pobraniem”.

-                   przedpłata przelewem bankowym na konto sklepu. Niezbędne dane do przelewu otrzymujecie Państwo po wyborze tej formy płatności w e-mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia lub można je skopiować ze strony głównej.

7. Reklamacje

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:

-                    wad fabrycznych,

-                    niezgodności towaru z zamówieniem.

W takim przypadku Klient proszony jest o skontaktowanie się z biurem obsługi klienta przez e-mail: wolkah[email protected] lub telefonicznie +48 579 590 956. Nie przyjmujemy zwrotów towaru bez wcześniejszego uzgodnienia.

Odsyłając reklamowany towar należy dołączyć fakturę zakupu.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym towarem.
W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.
Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego Sklep zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

Gwarancja nie obowiązuje, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki jest uszkodzone, lub gdy plomby (taśmy) są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

Reklamacji nie podlega naturalne zużycie się produktu w trakcie użytkowania.

Nie stanowią podstawy do reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie www Sklepu, które mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.


Copyright © by Asiapolo 2009, All Rights Reserved.                                                                                                          

 Hurtownia internetowa. wolkacentrum.pl. Tel. (+48) 579 29 09 56  Lub MMS,Viber i WhatsApp ( +48) 796 531 568, email:[email protected].