Sklep internetowy wolkacentrum.pl działający pod adresem
www.wolkacentrum.pl prowadzony jest przez firmę KQR Sp.z o.o, 05-552 JABŁONOWO, ul. NADRZECZNA 5D, wpis do ewidencji działalności
gospodarczej nr BZ-D-XIV-6412-278787/AS, nr NIP: 123-148-97-57.
1. Przyjmowanie i realizacja zamówień
1.1 Sklep internetowy wolkacentrum.pl,
zwany dalej Sklepem, prowadzi hurtową sprzedaż towarów za pośrednictwem
sieci Internet. Informacje na temat cen produktów Sklep zamieszcza na stronie
www.wolkacentrum.pl
1.2 Zamówienia w sklepie internetowym Wolkacentrum.pl
są przyjmowane wyłącznie od przedsiębiorców ( a więc osób fizycznych, prawnych
i jednostek organizacyjnych, o których mowa w art 33(1) § 1 Kodeksu Cywilnego,
prowadzących we własnym imieniu działalność gospodarcza lub zawodową.).
1.3 Wyjątkowo sklep wolkacentrum.pl przyjmuje zamówienia od konsumentów (osób
fizycznych dokonujących czynności prawnych niezwiązanych bezpośrednio z ich
działalnością gospodarczą lub zawodowa). W takich przypadkach klient, będący
konsumentem zobowiązany jest do wcześniejszego, indywidualnego ustalenia
warunków umowy ze sklepem wolkacentrum.pl.
1.4
Ekspozycja internetowa sklepu wolkacentrum.pl nie stanowi oferty w myśl przepisów Kodeksu
cywilnego.
1.5 Zamówienie zostanie
zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców
Sklepu. W przypadku braku części towarów objętych zamówieniem Klient jest o tym
niezwłocznie informowany.
1.6 Do każdego zamówienia
wystawiana jest faktura VAT. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy
wszystkie towary wybrane do zamówienia są skompletowane i gotowe do wysyłki.
1.7 Klient może
wprowadzać zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury. Wprowadzanie
powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi
Klienta, Tel. +48 579 290 956, lub e-mailem pod adresemwolka[email protected]
2. Czas realizacji zamówienia
2.1 Każde zamówienie
staramy się zrealizować jak najszybciej. Do wysyłki towaru przystępujemy
najpóźniej w ciągu 48 godzin od daty wpłynięcia zamówienia (przy opcji za
pobraniem), lub rejestracji przelewu na naszym koncie.
2.2 Wszystkie towary
dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej DPD w ciągu 24 godzin od jej nadania w
dni robocze.
2.3 Sklep nie ponosi
odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie
spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.
3. Ceny towarów
3.1 Wszystkie ceny
towarów podajemy w PLN netto.
3.2 Sklep zastrzega sobie
prawo do zmiany cen prezentowanych towarów, wprowadzania nowych towarów,
przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź
wprowadzania w nich zmian.
3.3 Dostawa towaru
odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób. Aktualne
informacje o kosztach dostawy dostępne są na stronie głównej Sklepu.
4. Formy płatności
Klient może
wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium
Polski:
4.1 Płatność gotówką kurierowi
przy odbiorze przesyłki- „ za pobraniem”.
4.2 Przedpłata przelewem
bankowym na konto sklepu. Niezbędne dane do przelewu zawarte będą w
automatycznym e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
5. Reklamacje
5.1 Klientowi przysługuje prawo do
złożenia reklamacji w Sklepie w ciągu 7 dni od daty odebrania przesyłki w
przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:
- wad fabrycznych,
- niezgodności towaru z
zawartym zamówieniem.
W takim przypadku Klient proszony jest o
skontaktowanie się z biurem obsługi klienta przez e-mail: wolkacentrump[email protected]
lub telefonicznie. Reklamacje na towary odsyłane bez wcześniejszego
uzgodnienia nie będą rozpatrywane.
5.2 W przypadku odsyłania reklamowanego
towaru należy dołączyć fakturę zakupową, a odsyłany towar musi być zapakowany w oryginalne opakowanie.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
5.3
Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania
przez nas przesyłki z reklamowanym towarem.
W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny,
pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu
wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru
lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.
Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego Sklep zwraca po pozytywnym
rozpatrzeniu reklamacji.
5.4
Przy odbiorze przesyłki od kuriera należy zwrócić uwagę czy paczka jest
oryginalnie zapakowana. Jeśli Klient znajdzie ślady uszkodzeń opakowania lub
próby jego otwarcia, należy otworzyć paczkę w obecności kuriera i sporządzić
protokół, co pozwala skutecznie dochodzić odszkodowań od firmy kurierskiej w
wypadku powstałych uszkodzeń lub braków w towarze.
5.5 Nie stanowią podstawy do reklamacji różnice
w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie www
Sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora
Klienta.
6. Uwagi końcowe
6.1 W sprawach nieobjętych niniejszym
Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne bezwzględnie
obowiązujące przepisy prawa polskiego.
6.2
Sklep ma prawo do zmiany regulaminu z ważnych powodów. Wszelkie zmiany Regulaminu
obowiązują po 7 dniach od daty opublikowania ich na stronie www.wolkacentrum.pl. Odnośnie
umów zawartych przed zmianą regulaminu stosuje się przepisy regulaminu
obowiązującego w chwili zawarcia umowy.
6.3
Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego
Regulaminu.
6.4
W szczególnych przypadkach Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji
zamówienia.
6.5 Wszelkie spory wynikłe na
tle niniejszego regulaminu będą rozpatrywane przez sąd właściwy dla siedziby
firmy KQR Sp.z o.o..